Foto de <p>Àngels a Amèrica: el Mil·lenni s’acosta&nbsp;</p>

Àngels a Amèrica: el Mil·lenni s’acosta 

Tony Kushner

L'obra que va inaugurar la Sala Tallers: Una reflexió apassionada sobre els enfrontaments ideològics que conformen la darreria del segle XX

Àngels a Amèrica és a la vegada un drama del mil·lenni que s’acosta, una crítica virulenta de l’època política d’en Reagan, una farsa divertida i al·lucinant, un document crític de la dreta, un estudi sobre una relació destrossada per la malaltia, una lliçó de història i una exposició de l’angoixa del nostre temps, tocat i tacat per la sida.

Àngels a Amèrica comença amb un funeral en el qual un rabí barbut parla de viatges reals i simbòlics i acaba amb el personatge de Prior, un malalt que desitja pau al públic. Una benedicció que, en el seu sentit primer, vol dir “us desitjo més vida”.

Autoria Tony Kushner
Dramatúrgia i direcció Josep Maria Flotats
Amb  Josep Maria Pou, Ramon Madaula, Sílvia Munt, Pere Arquillué, Francesc Orella, Montserrat Carulla, Alexis Valdés, Vicenta Ndongo, Xavier Ribera, Pep Planas, Joan Borràs, Núria Mampel, Pere Eugeni Font, Ana Maria Barbany, Pep Miràs, Pep Martínez i Cloti Miró
Teatre
3h 30min
+ 14 anys
Idioma  Català

Compartir

logo ir facebooklogo ir maillogo ir pinterestlogo ir linkedin